24 Mart 2012 Cumartesi

Yan Etkiler- 4.5'tan 5

Çok sevgili tarçınlı çayım, canımın içi sevgilim artık bahar geldi. Havalar ısınmaya başladı, güzel bir şey elbette bu, gerçi sen güzel bir şey olduğunu düşünmeyeceksin bunun. Biliyorum yani, düşünmezsin. Sen neyi düşünürsün ki zaten, başın ağrır hemen. Aman, canımın taa şu köşesi dikkat et kendine.

Maazallah hastalanırsın falan, yok yok sen ballı ıhlamur içmekten vazgeçme. Mercimek çorbası yapayım mı sana, diye sorardım da damak tadın yok ki senin. Olsun kestane şekeri bakışlı sevgilim, ben senin için çiğ tavuk bile yerim.

Doktorum bu hastalıkla yaşamaya alışmam gerektiğini söylüyor. Bana kalırsa çok iyi uyum sağladım zaten, sol ayağımın aksamasına alıştım bile. Bu yaşta bu kadar uyum sağlayabilmek… Takdir etme, istemem can parçası sevgilim. Ben böyle de iyiyim.

Uykulu kurbağa prensim, birazdan gün doğacak. Uyandığında yine hatırlamayacaksın rüyalarını. Sonra telaşla hazırlanacaksın, sen her yere geç kalırsın. Kahve içmeden çıkma evden, afyonun patlamazsa çekilmez bir adam olursun yine. Sarma sigaralar sana göre değil, söylemiştim ciğeri beş para etmez sevgilim. Hastanelerin ilaç kokan koridorları dolanıyor nedense aklımda. Sen hastaneleri de sevmezsin, sahi sen en çok neyi seversin tebessüm düşkünü sevgilim?

Erikli kurabiyem, ısınmak için arabaların motorlarına giren haylaz kedi bakışlım, ağrı kesiciler kâr etmiyor baş ağrılarıma. Artık ayrılsak mı ne dersin? Giderken kendinden çok emin o tavırlarını, takıntılarını, bar önlerinde sigaranı yakan kırmızı saçlı, bacakları hafif aralık kadınları, hayatın sillesini yedim, canım acımaz benim diye başlayan cümlelerini, vakti zamanında buralar hep dutluktu sen bilmezsin bakışlarını, içmekten anlamadığın rakıları, içince ahmaklaştığın biraları, ağır uykularını, kâbuslarını, yazamadığın onca mektubu, senden başka kimsenin bilmediği imlâ kurallarını, sevdiğin üç-beş şarkıyı, asla okuyamayacağın okusan da anlamanın mümkün olmadığı kitapları, cesaret edemediğin ne varsa işte onları yanına almayı unutma.

Pek canım sevgilim, bir daha asla seni görmeyeyim.
Öperim…

**Murat Menteş’e hürmetler. Volkan Konak eğlenceli adam vesselam. Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder