19 Mart 2012 Pazartesi

Yan Etkiler-4

Bazı filmleri sevmemek lazım demek ki. Bakınız vücudum artık “Dövüş Kulübü” özentisi… Bazı dizileri de seyretmemek lazım olabilir mi?

Ben L.G’nin tutmayan sağ bacağıyım. Sülalesini sevdiğimin bana fazla ihtiyacı yoktu zaten. Ekâbirdir o, yürümeyi falan sevmez. Otobüste ayakta kalmaktan da hoşlanmaz. O gelsin, ayaklarını uzatsın, kitap okusun, çay içsin, televizyon seyretsin falan. Başka derdi yoktur. Tutmayan sağ bacak olarak halimden çok da memnunum. Siz hiç yakından gördünüz mü L.G’yi? Arkadaşım neyle beslediniz siz bunu, nasıl sulak bir arazide büyüttünüz? Bize de yazık ama bütün gün o gövdeyi taşı taşıyabilirsen. Biraz dinleneyim abicim. Lütfen.

Ben L.G’nin tıkalı beyin damarıyım. Bakmayın öyle aman da beyin damarım tıkalı diye ortalıkta gezindiğine, duygu sömürüsü yaptığına. Ben o kadar uzun zamandır tıkalıyım ki. Lâkin beynini fazla kullanma gereği hissetmediği için ancak fark edebildi. Yani sol kol ve bacak uyuşmasaydı fark edemezdi ya. Buradan sol kol ve bacağı gösterdikleri üstün performanstan dolayı kutluyorum.

Efendim doktorcum, bedenim XXL bana uygun deli gömleği bulabileceğinizi umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder