12 Mart 2012 Pazartesi

Mektup

Sevgili Evren,

Herkes sana olumlu mesajlar göndermek gerektiğini söylüyor. Özür dilerim, bugüne kadar gönderdiğim mesajlar yüzünden kafan bidünya oldu.
Geçmişe sünger çeksek, ilişkimize yeniden başlasak… Ne dersin?

Sevgili Evren,

Son zamanlarda saçma sapan bir sürü şey yaşadım, biliyorsun. Hastalık mı istersin, kendini dünyanın merkezi sananlar mı, doğru çıkan önyargılar mı, hatalar mı? Seç, beğen, al yani…
Sağlığın her şeyden önemli olduğunu bir kez daha öğrendim. Evrencim, uzun cümleler kurup aklını daha fazla karıştırmayayım.
Her şeyin iyi olacağına inanıyorum artık. Ama önce sağlık… Her şey iyi olacak, benim için ve sevdiğim insanlar için.
Kendine dikkat et, yakın zamanda güzel haberlerini bekliyorum. Yanaklarından öperim canım evrencim.

* Bu arada yakın zamanda bana geleceğini düşündüğüm birkaç şey var, onları da listeleyeyim dedim:)
HP Elite Book Mobile 8760, Canon EOS 600D olmazsa Canon EOS 5D Mark II bir de Canon Legria HFR 36 unutmadan evrenkuzum bir de Kavaklıdere Paris Caddesi’nde bir ofis. Bunların hepsinin aynısına E.B de sahip olacak elbette. Tekrar tekrar öpüyorum yanaklarından. Görüşmek üzere, kendine iyi bak, olumlu mesajlarımı göz ardı etme.

Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder