17 Nisan 2012 Salı

Mektuplar İyidir-17

17 Nisan

Sevgili E.B,

Bugün uzun, upuzun kuyruklar gördük. Başka seçeneğimiz yok ki, diyen bir sürü insanla aynı kulvardayız artık. Halimize gülsek mi üzülsek mi bilmiyorum. Umursuyor muyum? Elbette hayır.
Araya zaman girse de bazı insanların kıymetinin değişmediğine şahit olduk, yine birlikteydik. Sahi, can kardeşim son zamanlarda ne çok şeye şahit olduk.
Her an karar değiştirebileceğimden eminsin, ben senden eminim. Kendime dair en ufak bir kesinlik taşımıyor düşüncelerim.
Ama konu sana gelince… Biliyorum ki yanımdasın, yanımda olacaksın.
Yine futboldan konuştuk, anlam veremediğimiz cümleleri masaya yatırdık. Küçük bir oyun oynadın bana, seni kandıramayacağımı bir kez daha anladım.
Her şey çok mu iyi sevgili E.B, değil. Yine de mutlu olacak bir şeyler buluyoruz işte. Adını bilmediğimiz bir çiçeğimiz var artık, pencere önünde. Real Madrid, Bayern Münih’i yener mi dersin? Oran 2,30 ama olsun.
İyi ki varsın can kardeşim, iyi ki varsın.
Bir dahaki buluşmamızda yapılacak işler listesi hazırlamalıyız, eski bir şehre gidip ev bakmayı listenin ilk sırasına yazmalıyız.
Önümüzdeki ay görüşene kadar esenlikler dilerim. Sensiz tadı yok buraların, hatırlatayım istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder