11 Nisan 2012 Çarşamba

Mektuplar İyidir-15

11 Nisan

Sevgili L.G,

Çabucak geçen aylar sonunda buluştuk bugün.Ne kadar özlediğimi görünce daha iyi anladım. Hiç yaşlanmamışsın hâlâ ilk gördüğümdeki gibisin. Ayrıca akşam saatlerinde havanın aydınlık olması sana da garip gelmiyor mu?

Ne zamandır bu kadar iyi görmemiştim seni. Gülüşün içimi acıtmadı aksine ben de daha çok neşelendim senin gözlerindeki mutluluğu görünce. Tek gördüğüm neşe de değildi üstelik umut da gördüm. Yine planlar yaptık, yazı hayal ettik. İçinde kum, güneş ve tuzlu su olan tatiller üzerine konuştuk. Ne dersin hayallerin gerçek olma ihtimali var mı?

Eski şehirlere yeni fikirlerle gitmek lazım bir de onlarca bibloyla. Yine sonbaharı bekleyelim biz çünkü bir sonbahar gününde arkadaş olduk biz. Sarı günler uğurlu geliyor bize.

Ayrıca yerel illerimizden birinde peynir sündürmesi yiyelim mi bir gün?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder