21 Haziran 2012 Perşembe

Merak Etmişler, Eee O Zaman Anlatalım Öğrensinler

E.B kim diye soruyorlar, E.B hayatında neden bu kadar önemli diyorlar. E.B benim can kardeşim diyorum. Kardeş olmak için illa aynı anne babadan doğmak gerekmez ki. Daha evvel de yaşadım üstelik, şanslıyım yani. Sevinç var, Gözde var, Burcu var… Yani E.B kardeşim gibi gördüğüm ilk isim değil. Ama E.B’nin tanıdığım herkesten başka bambaşka bir kalbi var.

Gözlerinde muzip bir çocuk var, o kadar güzel güler ki. Onun yanında hiçbir sıkıntı dokunamaz bana, ana avrat söverim bazen, bazen ağlarım; ama gülerim çoğunlukla. Kahkahalarla gülerim. Kaybettiğimiz onca savaştan, onca savaşa rağmen savaşmayı öğrenemememizden, kitaplardan, filmlerden, sevdiğimiz insanlardan, hayatın o kadar da ciddiye alınmaması gerektiğinden, yazıdan, gelecekten konuşuruz. Ayakta kalma nedenidir E.B, bir gün her şeyin güzel olacağına dair inancımdır.

Ağlayamaz E.B, gözyaşları içine akar. Onun canı yansa benim içim sızlar. Benim canım yansa o usul usul anlatmaya başlar. O anlattıkça geçer gider, anlamsızlaşır bütün sıkıntılar. Yokluğun ne olduğunu öğrendiğim günlerde E.B yanımdaydı. Her şeyiyle yanımdaydı, umursamayabilirdi, görmezden gelebilirdi. Yapmadı, “Yeter artık.” demedi. Deseydi daha az mı severdim onu? Elbette hayır.

Zor zamanlarımda yanımda olduğu için sevmedim ki ben onu. Kıymetinin artmasını sağlamıştır elbette bu; ama sadece bu yüzden kıymetli değil E.B.

Kafası gerçekten çalışan, yetenekli, komik, güler yüzlü, hoş sohbet bir adamdır E.B ve en önemlisi vicdanlıdır. İyi olmak kolaydır, iyi ve adil olmayı becerebilen çok insan bulamazsınız ama. E.B iyi ve adildir. Yargılamaz, suçlamaz, birilerinin arkasından konuşmaz, kalbinden geçen yüzüne yansır, nefret etmeyi beceremez, intikam planları yapmaz. E.B adam gibi adamdır anlayacağınız.

E.B kim diye soruyorlar, E.B hayatında neden bu kadar önemli diyorlar. E.B benim can kardeşim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder