1 Haziran 2012 Cuma

Mektup Var

Sevgili Evren,

Sana uzun zamandır mektup yazamadım, kusuruma bakma. Umarım haberleşemediğimiz bu zaman diliminde aklını karıştıracak mesajlar göndermemişimdir sana.
Evrenciğim, canım arkadaşım sana daha önce yazdığım mektupta yakın zamanda bana geleceğini düşündüğüm şeyleri sıralamıştım. Çoğunu göndermedin, sağ olasın. Hepsini gönderseydin aklım uçup giderdi, zaten birazcık aklım var. Ne iyi yaptın da onu da kaybetmeme müsade etmedin. Bu düşünceli halin beni derinden yaralamakta.

Sevgili Evren,

Bu sefer hiçbir sıkıntı yaşamayalım diye olmak istediğim yerlerin fotoğraflarını da gönderiyorum sana. Şekerim işte öyle bir odada, yazarak, çizerek, okuyarak zaman geçirmek, tam da öyle bir sokağa açılan bir evde oturmak istiyorum. Senden iyi olmasın pek sevdiğim E.B ile birlikte çalışmak istiyorum. Onunla ilgili bir fotoğraf bulamadım; ama sen aklımdan geçenleri bilirsin zaten.


Biraz para istiyorum, çok fazlasına gerek yok zaten, öyle faturaları, kirayı ödeyebileyim, istediğim şeyleri alabileyim yeter. Fazla pahalı şeyleri sevmem zaten, bilirsin. Fotoğraf çekmek, uzun, kalabalık sofralarda sevdiğim insanları misafir etmek, arada sırada tatile gitmek, bazı günler denizi seyretmek, şöyle kahve yapıp sokaktan geçen kedileri seyretmek gibi basit isteklerim var. Sağlık da gerekli elbette, huzur bütün bunlarla gelir zaten. Ama her şeyden öte ailem yanımda olsun. Hep yanı başımda olsun.

İşte sevgili evrenciğim bunlardır aklımda dönüp duran istekler.
Şimdi canım benim sana gönderdiğim bu olumlu mesajları göz ardı etmeyeceğini ummaktayım. Bu arada isteklerimin arasında aşk yok, dikkatini çekmiştir. Şekerim biliyorsun aşkın her türlü haliyle karşılaştım, selamlaştım, savaştım falan. Yani demem o ki ben âşık olmayı beceremiyorum. O yüzden bir süre böyle olsun. Sonrasına başka mektuplarda karar veririz artık.

Ona gelince… Evrenciğim sana onunla ilgili herhangi bir mesaj, istek, arzu, özlem bile göndersem beni ciddiye alma olur mu canım.

Fotoğraflara iyice bak, başka mektuplarda görüşene kadar yanaklarından öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder