24 Eylül 2012 Pazartesi

Her şeye rağmen edebiyatı seviyorum.
Eski fotoğrafları ve kartpostalları seviyorum.
Cevizli, tarçınlı kurabiyeyi seviyorum.
Annemin demlediği çayı seviyorum.
Anneanne yemeklerini seviyorum.
Soğuk Tuborg'u, buzlu rakıyı seviyorum.
Yeşil erikle bira içmeyi seviyorum.
Balıkçı yaka kazak giyen bazı adamları seviyorum.
Renklerden en çok moru seviyorum.
Bazı filmleri ağladığım için seviyorum.
Arıza adamları seviyorum.
Kitap evlerini, en çok da sahafları seviyorum.
Sakarya'daki çiçekçileri seviyorum.
Murat'la Kızılay'a kadar şarkı söyleye söyleye yürümeyi seviyorum.
Ahmet'in sesini seviyorum.
Otobüs yolculuklarını seviyorum.
Uyumayı başardığım geceleri seviyorum.
Sigara kokusunu seviyorum.
Yüzük takmayı seviyorum.
Bazı kadınların sigara tutuşlarını seviyorum.
Hafif hafif esen rüzgarı seviyorum.
Vapurları seviyorum.
Kimi zaman ağız dolusu küfretmeyi seviyorum.
Futbolu seviyorum.
Voleybol maçlarına gitmeyi seviyorum.
Bazı şiirleri, kimi roman kahramanlarını ama en çok öyküleri seviyorum.
Babamın yaptığı resimleri seviyorum.
Pazar sabahlarını, kahvaltı sofralarını seviyorum.
Sevgili şairim demeyi seviyorum.
Susmayı seviyorum.
Durmadan konuşmayı seviyorum.
Olur olmaz her şeye gülmeyi seviyorum.
Deri bileklikleri ve nazar boncuklarını seviyorum.
Bibloları, kedileri, sokak köpeklerini seviyorum.
Rakı ve balık ikilisini seviyorum.
Kendimi yanında huzurlu hissettiğim dostlarım olmasını seviyorum.
Yağmurda ıslanmayı seviyorum.
Papatyaları, fesleğenleri, leylakları ve sakız sardunyaları seviyorum.
Babaannemin anlattığı hikayeleri hatırlamayı seviyorum.
Fındıklı akide şekerini ve peynir şekerini seviyorum.
Halden sebze, meyve almayı seviyorum.
Sevinçten elimi kolumu nereye koyacağımı bilmediğim zamanları seviyorum.
Plakları, eski şarkıların bir kısmını, yeni şarkıların çok azını seviyorum.
Çocukları seviyorum.
Eski öğrencilerimi seviyorum.
Dostlarımı, kardeşlerimi seviyorum.
Sn. Antuan'ı seviyorum.
Balkonlu evleri seviyorum.
Ara sokaklara kurulan pazarları seviyorum.
Bayramlarda akraba ziyaretlerini seviyorum.
Kalabalık ve neşeli sofraları seviyorum.
Babamla el ele yürümeyi seviyorum.
Annemle balkon demirine ayaklarımı uzatıp sohbet etmeyi seviyorum.
İstanbul'u ve İzmir'i ama en çok Ankara'yı seviyorum.
Günün birinde onun yanında olacağımı düşünmeyi seviyorum.
Hayal kurmayı seviyorum.
Yazmayı bazen seviyorum.
Beyaz sabun kokusunu seviyorum.