29 Mayıs 2012 Salı

Mektuplar İyidir-19

Sevgili E.B,

Bu aralar bir sürü şey oluyor, başımı döndürüyor dünya. Evet, dünya benim etrafımda dönüyor.

Kolaylıklar, zorluklar, sıkıntılar, mutluluklar, kavgalar, gürültüler derken günler akıp gidiyor. Yolculukların sona ermek üzere, ne yalan söyleyeyim bu mutlu ediyor beni. En yakın arkadaşımın, can kardeşimin benimle aynı şehirde olacağını bilmek… Bak kulağa bile bir hoş geliyor.

Yaz bir türlü gelmiyor, yağmurlardan sıkılıyorum ara sıra. Sırılsıklam olduğumuz o gün geliyor aklıma, cam önündeki o masa. Bu yaz, yaz gelirse elbette, tatile gitmeliyiz belki de.
Hak etmedik mi gönlümüzce keyif yapmayı?

Eriğe düşelim can kardeşim, kiraza dalalım. Yürüyelim, konuşalım, kahkahalarla gülelim, bir miktar üzülelim. Sahaflara gidelim, mutlaka Orhan’a uğrayalım. Seni özledim.
Adlarını sevdiğimiz sokaklarda fotoğraf çektirelim, ne kadar az fotoğrafımız var seninle.

Can kardeşim kim ne derse desin bu hayat senin hayatın. Ne yapmak istiyorsan onun peşinden git. Önceliğin kendin olsun. Benim dediklerimi yap, yaptıklarımdan uzak dur demek isterdim; ama bunun için çok geç değil mi? İyice birbirimize benziyoruz kardeşim, gün geçtikçe iyice…

Yeşilin ve senin uğuruna inanmaya devam ediyorum. Bir sürü şeyi de merak ediyorum. Sana anlatmayınca hiçbir şeyin anlamı yok sanki.
Hasıl-ı kelâm can kardeşim seni özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder