7 Ağustos 2012 Salı

Sıcak Çarpması

Ağustos başladı, bitecek nerdeyse... Eylül gelecek sonra, sonra ekim. Doğum günüm gelecek sonra. Yaşlanacağım biraz daha. Aldırmayacağım, yaşımı göstermiyorum nasılsa. Yaşımı hissetmiyorum, bazen yaşadığımı da hissetmiyorum ya neyse.

Bir yılı daha bitereceğiz sonrasında. Ayrı geçen bir yıl daha. Birlikte olmayı hiç becerememiş insanların ayrılık hesabı yapması pek komik. Zaten biz seninle çok komiğiz. O kadar ki boğazımda takılı kalıyor kahkahalar.

Hava bugün çok sıcak değil, hafif bir esinti. Pencere açık, bilgisayarım ardından sokağı görüyorum. Bu ofisi, bu işi, burayı işte seviyorum.
Seni bir zamanlar seviyordum, artık hiçbir şey hissetmiyorum. Hiçbir şey hissetmeme haline bayılıyorum.
Kendimi yavaş yavaş kaybediyorum. Huzur dedikleri bu işte.

Yani... Mutluyum be.