17 Ağustos 2012 Cuma

Gizli Bahçe vs.

Sana bu mektubu gizli bir bahçeden yazıyorum erikli kekim, şaşı sevgilim. Gizli ve uzak bir bahçe, fesleğenler, ortancalar, salkım söğütler, kiraz ve erik ağaçları… Gerçi sen hatırlamazsın çiçeklere su vermek gerektiğini, şaşkınım sen hatırlaman gereken her şeyi unutursun nasılsa. Nasıl oluyor sahi bu? Bütün bunlar neden oluyor?

Sen martılardan, kargalardan, serçelerden, güvercinlerden, kedilerden, sokak köpeklerinden, havalandırmada filizlenen çiçeklerden falan söz et. Bak hepsini sana bıraktım. Ben hayatın komik bir yanı olduğunu anlatırım herkese. Hayat diyorum sarsak bakışlım, hayat güzel.

Katran karası şekerli leblebim gizli bir bahçe burası, hafif bir esinti, saçlarım omuzlarıma değiyor. Çay kokusu sarıyor etrafımı, sen çay içmekten anlamazsın ama neyse. Mahmur kedi sesli sevgilim deniz diyorum al senin olsun, vapurlar, karabataklar, balıklar. Hepsi senin olsun. Ben müsadenle yaşamaya gidiyorum, hayatın orta yerinde durmayı seviyorum. Gerçekler diyorum karanfilli suyum, senin boyunu aşar. Bir şarkı söyle hadi yalanlara belki inanırız.