8 Şubat 2012 Çarşamba

Ve İşte Tam da Bu Yüzden

"Soluk bir ses var kentte. Yağmur yağıyor üstelik. Romantizmle ilgisi yok, kahpe bütün terimler. Yemin ederim arzu ederseniz.
Bu sabah neşeli uyanmıştım aslında. İnanmazsınız ıslık bile çalmıştım. Balkon demirlerine ayaklarımı uzatıp çay içmiştim. Evet, elbette biraz rom katmıştım çayın içine. Sokaktan geçen çocukları seyretmiştim. Kuşlar uçmuştu, laf aramızda sevmem ben güvercinleri. Yine de ses etmemiştim kanat çırpışlarına. Ilık bir rüzgâr vardı ve arka odada sevdiğim adam uyumaktaydı. Adam akıllı mutluydum yani. Güneş yükseliyordu, servisler uykusu açılmamış insanları camekânlı iş yerlerine taşıyordu.
Telefon çalmıştı sanırım ya da alt kat komşum başını kaldırıp usul bir küfür savurmuştu. Bir şey dağıtmıştı toz pembe bulutları.
İçeri girdim. Sessizce yaklaşıp sevgilimi boynundan öptüm. Uyanmadı. Uykusu ağırdır her daim. Uykusunda konuşur. Türlü kadın adları sayıklar. Umursamam. Bilirim beni sevdiğini. Hiç olmadı ihtiyaç duyuyordur bana, eminim bundan. Yeterli benim için, ötesini aramam.
Zira ilişkilerin ve aşkın geçiciliğine inanırım. Bu yüzden sigara her şeydir, erkekler hiçbir şey."
Müge Şenöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder