11 Kasım 2013 Pazartesi

Bir sürü şey oluyor, çoğu inanılmayacak kadar saçma üstelik. Kızlı erkekli mi kadınlı erkekli mi derken, muhafazakar anlayışın anlayışsızlığına sayıp dökmemek elbette mümkün olmuyor. Tam bu esnada taciz ve tecavüzün bin türlüsü konuk oluyor oturma odalarına,  insanlara gözünü kırpmadan kıyanlar elbette ağaçları ve hayvanları düşünmüyor.  Sonra birileri özgürlükten söz ediyor, kişisel tercihlerin konuşulması bile ayıp geliyor bazılarına. Kraldan çok kralcılar baskınlar düzenliyor, futbol sadece futbol olmaktan çıkıyor. Her şeye zam geliyor, kredi kartı borçları, icralar derken sıkıntıyla boğuşmak hep bize düşüyor. Seçimler yaklaşıyor, manasız seçim sözleri havada uçuşmaya başlıyor. Ve ben bunca sorun arasında karşı komşumun depo gibi kullandığı balkonuna takılıyorum. Feci takılıyorum, uyuz oluyorum. Kişisel tercihler nedeniyle ağzımı açamıyorum; demokrasi çok gereksiz bir rejim olabilir mi? İnanın ben artık hiçbir şey bilmiyorum. Saygılar. Nokta.