26 Temmuz 2012 Perşembe

Sevgili E.B,

Can kardeşim uzun zamandır sana mektup yazamadım. Hayat ilginç yüzleriyle arz-ı endam etmekte bu aralar, biliyorsun. Bildiğini biliyorum.

Sıcaklarla başımız dertte; ama hayat güzel be canım. Zaman zaman hatta çoğu zaman umutsuzluğa kapıldığını biliyorum, için sıkılıyor farkındayım. Ama her şey güzel olacak. Bu öylesine bir his değil. Her şey güzel olacak, biliyorum bunu.

Sen üzülünce benim içimde bir şeyler paramparça oluyor can kardeşim. İstiyorum ki sen hep mutlu ve huzurlu ol, hiçbir şey canını sıkmasın, kalbin kırılmasın. İstediğimiz her şey gerçek olmuyor ne yazık ki ve ne iyi ki... Yaşanan sıkıntılar şekillendiriyor aslında bizi.

Sevgili E.B,

Yolculukların bitti nihayet, tekrar aynı şehirdeyiz. Ben bu yüzden çok mutluyum mesela. Hadi ama gülsene...